čtvrtek 27. dubna 2017

Roztrahaná Project life stránka


Po velké roztrané stránce vám dnes ukáži Project life stránku ve stejném stylu. Použila jsem jen zbytky papírů, abecedy a úplně to stačí.


Zbytky tyrkysového papíru a Skvrn posloužily na kartičky 3x4. Cáry všech použitých papírů posloužily jako ozdobení stránky. Moc se mi líbí, jak na modré kartičce krásně vynikne bílé podlepení fotky.


Krásné papíry jsem doplnila modrou a bílou abecedou. Systém neupraveného lepení písmenek se mi hodil k celému vzhledu stránky, krásně k ní pasoval. Víc opravdu nebylo třeba.


Krásnou tečkou je použití hesla z tohoto papíru, které celou akci vystihuje.

Tyto dvě stránky v albu upoutají pozornost, jsou jiné, než ostatní, kde mám jednotlivé kartičky ostře ohraničené. Je to krásné oživení a ani k tomu nepotřebujete spoustu materiálu.

Použité produkty










Žádné komentáře:

Okomentovat